Konferencja – Ubezpieczenia

Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży
19.09.2019 Warszawa

Patronem medialnym konferencji jest „Prawo Asekuracyjne”

Świat ubezpieczeń stał sie mobilno-multimedialny. Teraz ubezpieczyciele poruszają się pomiędzy różnymi kanałami komunikacji. Dziś wszyscy są „omnichannel”. Preferencje dotyczące kanałów komunikacji zmieniają się w zależności od realizowanych działań i sytuacji. Różnorodna oferta produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskiwania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów.

Zapewnienie kompleksowego i wysokiego standardu usług jest priorytetem. Dobra, wielokanałowa oferta musi być spójna i wiarygodna. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w
jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

O tym, jak podejść do sprzedaży oferty ubezpieczeniowej i jak dotrzeć do klienta w przyszłości dowiecie się na konferencji „Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”, która odbędzie się 19 września 2019 roku w Warszawie.

Prelekcje podczas konferencji poprowadzą m.in.:

  • Przemysław Tomczyk – Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    „Wartość zaangażowania klienta firmy ubezpieczeniowej” – Celem wystąpienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości klienta firmy ubezpieczeniowej. Model umożliwia identyfikację oraz analizę wartości klienta, a także skuteczne budowanie z nim długookresowych relacji.
  • Marta Zięba-Szklarska – Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA)
    „PIWOT czyli Robo-Advice w Ubezpieczeniach” – Nowoczesny Świat, Nowoczesne Pokolenia, Nowoczesne kanały komunikacji versus wzrastająca potrzeba kontaktu z drugim człowiekiem. Robo-Advice jest potężnym narzędziem w rękach pośredników, doradców i konsultantów, ale co można zrobić, by takiego dobrego narzędzia nie zmarnować, korzystać z niego mądrze i z korzyścią dla wszystkich uczestników rynku usług finansowych.
  • Ryszard Zawadzki – Agent Ubezpieczeniowy Aviva, Mentor, 15 – krotny członek MDRT
    „Agent – recepta na SUKCES. Gotowy scenariusz 15 – krotnego członka MDRT”  – Czy każdy Agent może stać się czołowym doradcą w Polsce i na Świecie? Innowacyjne rozwiązania w drodze na szczyt dla początkujących i doświadczonych agentów ubezpieczeniowych.
  • Damian Zawadzki – Akademia Ubezpieczeń Sp. z o.o., autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl
    „Kanały Przyszłości – Facebook, Linkedin, Instagram” – Budowanie marki osobistej Agenta Ubezpieczeniowego w Social Media, a przełożenie na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i pozyskanie potencjalnych klientów.
  • Sebastian Solecki – Menedżer zespołu sprzedażowego, Aviva Sp. z o.o., autor bloga www.soleckisebastian.pl
    „Menedżer Zespołu Sprzedaży w ubezpieczeniach 2.0” – Zmiany w świecie ubezpieczeń wymagają od nas menadżerów wykorzystania nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych oraz nowoczesnego podejścia do procesu wdrożenia młodego agenta do pracy. Nowoczesne technologie to absolutnie obowiązkowy element budowania marki menedżera. Menadżer 2.0 to nie tylko stanowisko, to prawdziwa rola, na którą składa się wiele niuansów i która wymaga ciągłej pracy oraz rozwoju. Z prelekcji dowiesz się, jak konsekwentnie dążyć do menedżerskiego topu w branży ubezpieczeniowej.
  • Wojciech Gaszewski – Ekspert ds. Obsługi Ubezpieczeń, TUiR WARTA S.A.
    „Automatyzacja procesów i rozwój RPA na przykładzie TUiR WARTA S.A.”

Grupa docelowa:

Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji
ubezpieczeniowych:

  • Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
  • Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie
    nowych technologii
  • Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt:

Organizator konferencji
Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl